nuffnang ads

Wednesday, December 15

Ambil dari cik hani

1. Bekas kekasih saya adalah :
seorang yang agak panas baran

2. Saya sedang mendengar :
bunyi jari menari di papan kekunci

3. Mungkin saya patut :
keluar bersama tersayang hujung minggu ni sebelum dia berangkat pulang

4. Saya suka :
mendengar si dia bercakap

5. Sahabat-sahabat baik saya :
farah,hani,fatin,mimi,una,saiful,hazwan,ida,nisa,tira,azma...

6. Saya tak faham :
kenapa kita perlu curang a.k.a x setia pada yang setia pada kita? kenapa kita perlu cepat sangat percaya orang? kenapa ada orang yang menzalimi orang lain dan binatang? kenapa ada yang mencuri/membunuh? kenapa saya sering alpa dan lalai?????

7. Saya kehilangan :
setakat ni xde hilang apa2..dan harap x kehilangan apa2..

8. Ramai yang kata :
saya sombong, (not true!)

9. Makna nama saya :
Jihan (kemegahan) Amalinna (harapan)

10. Cinta itu adalah :
indah

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
mendoakan saya..saya tahu..

12. Saya akan cuba :
menjaga hati orang...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sehingga di akhirat

14. Telefon bimbit saya :
E71,sangat berjasa,kalau boleh,tanak tukar..janganlah rosak ye..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
Akan tengok jam,dan cari mama kat mane

16. Saya paling meluat bila :
Dengar orang mengumpat sama ada hal diri atau orang lain

17. Pesta/Parti adalah :
Tempat mendapat kawan baru dan bersuka ria…suka!

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
Semua kucing di dunia ini sama ada yang jinak atau liar sangat comel

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Waktu sekolah rendah

20. Hari ini :
Saya banyak kerja nak disiapkan di ofis, jadi pujuk hati buat blog tag…

21. Malam ini saya akan :
Keluar bersama teman baik atau pun teman tapi mesra saya...

22. Esok saya akan :
Menyiapkan laporan praktikal saya

23. Saya betul-betul inginkan :
Kebahagiaan di dunia dan di akhirat. InsyaAllah.

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
Saya cantik...hehe

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
Tak boleh nak pilih...dua2 saya suka

26. Makanan barat atau Jepun :
Barat please...

27. Bilik yang terang atau gelap :
Agak terang

28. Makanan Segera adalah :
Terbaik jika ianya dari McDonalds

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
ye ke? atau kan?

30. Siapa yang anda mahu TAG?
Sesiapa yang bosan dan sangat sibuk,sekali-sekala layan blog tag ni,memang syok. Thanks Hani Bunny...!

1 comment:

  1. kenapa saya termasuk dlm kwn baik awk....sy kn kwn jahat.....salah taip la awk....hikhikhik~~

    yg benar,
    Una yg comel lg cun....

    ReplyDelete

your comments are appreciated and i will try to reply them a.s.a.p