nuffnang ads

Wednesday, December 15

cik hani yang gedik

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
Sarapan

2. 2 jam yang lalu?
Bangun tidur..

3. Anda suka
Menghabiskan masa dengan orang tersayang

4. Minggu lepas
Berjalan-jalan

5. Empat lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
In-Team - Doa Seorang Kekasih
Bon Jovi – Always
Sabhi Saddi – Nadiku
Ungu – Tercipta Untukku

6. 3 binatang yang anda tak suka
Top 3: cicak, tikus mondok, lipas

7. 5 fakta tentang anda
Banyak bercakap
Tak makan pedas
Suka berjalan-jalan
Suka memasak
Suka telefon dari mesej

8. Tahun depan mungkin
Ambil sijil tambahan

9. Saya tak reti
Mengait dan teringin nak belajar

10. Saya pandai
Ambil hati orang…hehe

11. Kawan saya
Semua saya sayang…

12. Saya ada
Teman tapi mesra sekarang…akhirnya.

13. Saya seorang
yang agak garang


14. Adik saya
ada 3 orang

15. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
kawan-kawan, menghabiskan masa bersama yang tersayang, keluar berjalan-jalan, tonton tv

16. Bilakah pertama kali anda bercinta?
sejurus selepas habis tingkatan 5..haha

17. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
saya banyak bercakap kalau mereka dah kenal saya

18. Saya rindu
dengan kawan-kawan saya yang dah bawa haluan masing2…benci bila lost contact

19. Saya tak sabar
nak beli ada rumah sendiri

20. 5 laman yang anda slalu layari:
facebook, yahoo, blog, google je

21. siapa yang anda mahu tag?
Kepada sesiapa yang bosan

No comments:

Post a Comment

your comments are appreciated and i will try to reply them a.s.a.p