nuffnang ads

Sunday, June 27

was it my fault?

salah ke saya?

salah ke bila saya tanya
apa kedudukan saya di hati awak?

susah sangat ke nak jawab bila saya tanya
awak anggap saya sebagai apa?

pernah tak awak fikir kenapa saya tanya soalan2 yang awak rasa malas sangat nak jawab ni?
mestila...awak pernah fikir,mungkin awak fikir yang saya ni menjengkelkan sebab selalu tanya soalan2 bodo ni kan??

tapi,
awak pernah terfikir tak saya tanya soalan2 bodo bagi awak ni sebab saya tak yakin awak betul2 sayang saya sepertimana saya sayang awak sebab awak tak pernah beritahu apa yang awak rasa terhadap saya...
saya tanya sebab nak kepastian yang awak betul2 sayang saya,nak meyakinkan diri yang saya tak tersilap pilih awak

jawabla ya atau tidak,tak perlu buat karangan pun nak balas soalan pendek saya ni...

kalau jawapan awak ya,buktikan
kalau jawapan awak tidak,kenapa awak masih cari saya?

SILA JAWAB

No comments:

Post a Comment

your comments are appreciated and i will try to reply them a.s.a.p