nuffnang ads

Saturday, July 31

kentut dan clash

NOTE: This conversation is in Malay, between the three of us via text message.

Una: Lumrah alam,bila kita susah tiada siapa tolong. Bila kita sepi, tiada siapa yang temankan. Bila kita sakit, tiada siapa yang bertandang. Tapi...bila kita kentut, semua orang pandang...jahat!
Jiji: Kentut attention grabbing dow..
Una: Hakhak~ len kali, kalau orang tanak dengar aku, aku nak kentut je...
Jiji: Aku hormat hobi kau...selamat tinggal Una, thanks for everything. Maaf aku terpaksa putuskan persahabatan kita.
Una: Gila..baiklah..aku juga menghormati keputusan kau. Sesungguhnya aku akan berkentut2 selepas ni kerana terlalu banyak makan durian.
Jiji: Bawak sikit ar..kegilaan aku tu..
Una: InsyaAllah..jika keadaan mengizinkan, aku bawak sebiji untuk kau.
Jiji: Sebiji tau..bukan seculas je. Buat jem sedap kot...
Una: Yolah...nanti aku bawak sebiji. Tetido da..kau buat onar ea..kesian lady gagajah.. (a.k.a Mimi)

I cannot resist, prank si Mimi...dia lurus!hohoho..

Jiji: Mimi, mulai hari ini aku tak berkawan lagi dengan adik kau tu. Aku tak bole ikut cara dia. Sorry. Pasni kau jalan gi kelas dengan dia. Aku bole pegi and balik sorang2. Pape...kau tanya dia. Aku da malas.
Mimi: Kenapa ji? Siapa? Una? Piah?
Jiji: Housemate kau.
Mimi: Kenapa kau cakap macam ni tiba2? Cuba bagitau aku.
Jiji: Malas.
Mimi: Kenapa pasal ape? Kalau rasa aku ni kawan kau, bagitau la aku.
Mimi: Ji..please..kenapa ni?
Jiji: hahahaha...bosan kowt..Una cakap pasni dia nak kentut memanjang. Aku terpaksala putuskan persahabatan. Kau tahan ke??
Mimi: Ji, Una kata coz dia terkentut je kau tanak kawan dia, biar betul la korang...serius k,ridiculous gila la. Jangan main2 dalam hal ni bole...

Opps...Mimi da bengang.

Mimi: Konfius aku korang ni..takkan la pasal tu (kentut) tanak kawan da...entah2 korang saje je..
Una: Hakhakhak~ dia caya dol.. aku pun tipu dia gak. Lurus macam pembaris.

hahaha...Mimi memang lurus macam pembaris...Una pernah joke cakap Dr Sahul Hamid, Naib Canselor UiTM bagi cuti sehari kat student UiTM sebab Spain menang World Cup..Dr Sahul sokong Spain..Mimi pun percaya lantas tak pergi kelas. Adehh...

1 comment:

  1. apakah perlu ko bercerita mengenai aku ingin berkentut....lady babadokssssss!!!!! a.k.a jiji...

    ReplyDelete

your comments are appreciated and i will try to reply them a.s.a.p